Online megrendelés
Online megrendelés a legegyszerűbben 0-24 óráig!
A Megrendelő elismeri, hogy az általa megadott adatok mindenben megfelelnek a valóságnak. A megrendelés leadását a „küldés” gombbal teheti meg. A rendszer automatikusan megköszöni az Ügyfélnek a rendelést, és tájékoztatja e-mailben a visszaigazolásról.
Telefonon keresztül is megrendelheti transzferét
Ha az Ügyfél nem online keresztül szeretne rendelést leadni, lehetőség van telefonon megtenni azt. A Happytranszfer reptéri minibusz szolgáltató a telefonos megrendeléseket hétköznap 08:00-22:00 között valamint hétvégén 09:00- 22:00 között fogadja a következő telefonszámon: +36 1 396 7111
A megrendeléshez az Ügyfélnek a már fent felsorolt adatokon kívül mást nem kell megadnia!
Az Ügyfélnek a telefonon leadott rendelés esetén is el kell ismernie, hogy megismerte annak tartalmát és azt magára nézve kötelezőnek tekinti. A szolgáltató telefonos megrendelés esetén is visszaigazoló e-mailt küld az Ügyfélnek, mely tartalmazza a rendelés valamennyi Ügyfél által megadott paraméterét.
Amennyiben az Ügyfél a visszaigazoló e-mailben hibát észlel, azt köteles 1 napon belül a szolgáltató tudomására hozni.
A megrendelés írásbeli szerződésnek minősül, melyet a Happytranszfer cég minimum a reptéri minibusz transzfer megtörténtéig köteles megőrizni.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre a 2013. évi V. törvény a polgári törvénykönyvről, illetve a 2001. évi CVIII. Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Amennyiben további kérdései vannak írja meg kérdéseit és mi minden elkötelezettség nélkül segítünk Önnek.
Segítség és információ:
Hol tudom megrendelni a repülőtéri minibuszt?
Honlapunkon megtalálja az ajánlatkérő űrlapot, melyet értelemszerűen kitöltve elküldi nekünk. Telefonon, a weboldalon feltüntetett elérhetőségeken.
Milyen fizetési módon tudok fizetni a szolgáltatásért?
- Készpénzes fizetés a sofőrnél történik közvetlenül az utazás végén. Kérjük jelezze a sofőrnek, ha nagy címletben van készpénz.
- Bankkártyás fizetési lehetőség szintén a sofőrnél történik.
- Üzleti partnereink részére, ha az átutalást választják, az utazás megkezdése előtt legalább 24 órával kell meg kell érkeznie a pontos összegnek a cég bank számlaszámára.
- Kérjük ÁFA-s számla igényét, pontos számlázási névvel illetve címmel előre jelezze a megrendelés leadásakor.
- Devizában történő fizetéskor, a Bank által közzétett napi vételi deviza árfolyama alapján.
- Megrendeléskor kérjük közölni a fizetés módját.
A repülőtéren hogyan találom meg a reptéri minibusz transzfert?
Megrendelésnél, minden esetben megadjuk diszpécserünk telefonszámát. Amikor a csomagjaikat megkapták, fel kell hívni diszpécserünket aki elmondja Önöknek melyik terminálra érkezik a reptéri minibusz
Amennyiben késik a repülőgépem, mi a teendő ilyen esetben?
A Happytranszfer munkatársai figyelik az Ön járatának valós landolási idejét, és ehhez igazítják a transzfer érkezését is.
Egy kis olvasnivalót ajánlunk figyelmébe!
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6886314291281068032/
Views: 2468